Wednesday, March 9, 2011

A thing for

I'm afraid I have a thing for Spain.

4 comments:

Anonymous said...

Meinaaks?
Mulla ei ole Espanjasta oikein edes kokemusta.
Koulun pihalla on muutama espanjalainen äiti ja mua ärsyttää niiden kovaääninen puhe. Teen tyhmiä johtopäätöksiä: kaikki espanjalaiset huutaa.
(Tosin mulle on muutama sanonut että niin se kyllä onkin;-)

Martta said...

No niin meinaan. Näin taisi kyllä olla jo ennen reissua. Tykkään espanjan kielestä myös, sitä on ollut kiva oppia. Mulla on tuo sama stereotypia briteistä kuin sulla espanjalaisista. Molemmat lienee vääriä ;-)

Just My Racing Mind said...

hei löysin tänne! kiva blogi, mukava lueskella sun kuulumisia täältä! xx suvi

Martta said...

Oi Suvi, kiva kun löysit :-) Täällä pohjolassa tupruttaa lunta just kun mä ajattelin että kevät tulee, sigh. Käythän sushilla munkin puolesta ja vedä pari apple samoosaa Hare Krishna ladylta! X