Monday, March 5, 2012

Haastettu





Minut on haastanut yksi nuori neitokainen, ja koska Noora on niin söde, niin tottahan toki tartun haasteeseen!

Tehtävänä on kirjoittaa seitsemän faktaa itsestään.

Here we go:

1. Tykkään kirjoista. Parasta on kirjojen järjestäminen kirjahyllyyn!

2. Menin ensimmäiselle tanssitunnille ekaluokkalaisena. Olen tanssinut jazz-tanssia, klassista balettia, modernia ja street & hiphopia vuosien varrella.

3. Olin seitsemän vuotta syömättä karkkia ja kaksi ilman alkoholia.

4. Aloitin laskettelun kolmevuotiaana, kahdentoista vanhana vaihdoin lumilautaan ja nykyään lasken telluilla. Tunnustettava, että olen viimeaikoina pohtinut vaihtoa takaisin alppisuksiin, sillä voisihan sitä elämänsä helpommaksikin tehdä..

5. Minusta olisi kivaa jos olisi oma koti.

6. En suuremmin välitä pizzasta enkä elokuvien katselusta. Ja olen älyttömän huono imuroimaan!

7. Aloitin joogan kolme vuotta sitten. Se on ollut ehkä paras juttu, jonka olen tehnyt.

Tehtävänä oli myös haastaa hirmuinen liuta muita, mutta minen haastele -tarttukaa vaan vapaasti toimeen jos haastetuttaa!

Much love,
m

(Kuvat arkistoista/ Pics from my archieves: Genova, Italy, summer 2011)

2 comments:

Noora said...

Jeeee! :) mutta mitä ihmettä, seitsemän vuotta syömättä karkkia ja kaksi ilman alkoholia!! :o jälkimmäisen mie vielä ymmärrän, mutta miten sie pystyit luopumaan karkista noin pitkäksi aikaa... :D

Martta said...

Heh joo, ja nytkin on taas sellainen kausi etten ole oikeestaan syönyt kun suklaata välillä. Mutta mä oonkin keksihirmu! Ja tykkään oikeestaan enemmän suolaisista asioista, siis herkuttelen juustoilla ja sellasilla..