Tuesday, July 13, 2010

Olen täällä taas

Olen täällä taas, olen takaisin blogissani.
Fyysisestä olosta ja olinpaikasta: viime perjantaina lensin Maputosta takaisin Kapkaupunkiin ja sunnuntaina keskiyöllä olin taas koneessa. Nyt olen ihanassa kesä-Suomessa.

Ja: viime perjantaina Maputossa olin jo flunssainen ja kipuinen ja sunnuntaina keskiyöllä epäilin, että pääsenkö ikinä tässä tilassa perille Suomeen. Mutta täällä ollaan ja olokin alkaa helpottaa.

Seuraavat postaukset kuvailevat viisi viikkoani Mozambikissä.

***

I shall add short recaps in English into my following posts, describing how and where I spent five weeks in the southern Mocambique. Welcome on board :-)

2 comments:

Savu said...

Oi, ihania kuvia. Olemme käyneet Maputossa 2003, eli pitkä aika on siitä jo. Lasten kanssa ei viitsitty nyt, malarian vuoksi. Ehtivät myöhemminkin, kun pienet maksat sulattavat paremmin myrkkyjä, näin ajateltiin. Nauti Suomen kesästä ;)

Martta said...

Kiva että tykkäsit. Oho, pitkä aika tosiaan, varsinkin kun tuntuu että tuolla tilanne elää kuukausittain. Ja kyllä noi malariatabletit sellaisia pommeja on elimistöön että ymmärrän hyvin jos et pieniä tahtonut niillä myrkyttää.. Siellähän se Mozambik sitten odottaa ja jäipä teille sitten vielä jotain näytettävää eteläisessä Afrikassa :-) Kesästä nautin, kiitos samoin, et uskokaan miten on ihanaa!